dagens

Sitter här och dunkar Eric Rox låt! Jag får inte nog av den även fast jag hört den över 60 gånger. Det är nog meningen att den ska hamna där den vill hamna! Mamma berättade idag att runt 160:000 personer har besökt SVT;s sida om jokrar redan nu efter bara 2 dagar! Det är bra, alla som ser detta! In på denna sida och rösta på låten som heter Euro Vision!


Idag blev dagen bättre än vad jag trodde. Mamma knackade på dörren runt 09:00 och frågade om jag ville till stan. Såklart vill man det! Blev besök på Ö&B och Ikea, kom hem med lite småsaker som Body Scrub, klicklampor, och en supermysig fleezefilt från Ikea som kostade 19 kr, där gjorde jag ett kap! Supermysig :)

Jag körde från stan till mormor och morfar där vi fick fika och bara umgicks. Fick massa päron med mig hem men sedan begav vi oss hem, jag körde såklart ;) haha. Hem för att köra med pappa istället :) Mycket bättre att köra manuell.

Aja nu ska jag dona här innan Idol börjar ! :)

Imorgon och på söndag blir det jobb, vilket jag ser fram emot ! :)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Håller med dig, en del låtar kan man lyssna på om och om igen!

2009-10-17 @ 16:08:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0