dagens

SUCK ! hade skrivit hur mkt som helst men sen så tröck jag fel och plupp. Allt försvann! MenMen det är sånt som händer, jag hade iallafall supertrevligt igår med alla människor hemma hos Anna och Mats :)


Bilder från: DiscoCrew
Spårat var det iallafall! Men det gillas ;)

Vaknade upp riktigt trött och strosade iväg till jobbet. Slutade vid 16:30 och drog då ner till stan då det var planerat att jag skulle träna på Nautilus men när jag var där så berättade de att de stängde fem så jag fick helt enkelt inte gå in. KUUUL! Jag får vänta 2½ timme på stan helt själv. Donken en timme och resten spenderades på stationen men det var värme iallafall ! :)

Sedan kom äntligen Johanna och vi gick hem till henne :) Köpte mat och lagade till tacos och spanade fotboll! Värdelöst menmen, trevligt hade jag ialalfall! Bilder kommer imorgon från Johannas place :)

Nu ska jag duscha sedan sova :) Sov gott!
KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0