Planering!

Idag blev det riktigt mycket plugg men imorgon blir det ännumer! Att plugga i omgångar är bättre än att sitta och plugga en dag och sen tro att man kan det, nejnejnej så är det inte. Visst människor är olika men när det gäller mig så är det mer att jag vill sitta länge och gå igenom varje kapitel och leva in sig i det och inse vad man ska göra.kommer jag ihåg det och kan göra det i praktiken. Alltså när jag kör! :)

Mitt schema för nästa vecka ser ut såhär

Måndag:Körskola,Möte på AMS
Tisdag:Körskola
Onsdag:Körskola
Torsdag:Körskola,Jobb 08:45-18:15
Fredag:Kanske körskola(beror på om jag hinner), Halkbana i Västerås
Lördag:Antingen inflyttningsfest hos Johanna eller Sthlm med Älvebrink och Issa
Söndag:Förhoppningsvis vara med Baby då vi firar 1 år och 6 månader <3


Dessa snygga stövlar beställde jag idag! Säkert supersnygga till mörka jeans eller svarta leggings och någon snygg lång skjorta till. Då dessa stövlar går upp över knäskålen.



Passade på att dra in dessa i kassan med, gillade färgerna ! :)

Nej nu blir det att bädda ner sig i sängen innan Navy CIS börjar 23:00 :)
Imorgon blir det plugg och hjälpa pappa! Övningsköra lite kankse ;)

Sov Gott!



Ja gör nu som han säger ;) Ni som inte har förstått så är det min pojkvän, och hans två vänner Linus och Johanna som har gjort ett bidrag till Webbjoker, ett nytt sätt för iår att komma med till melodefestivalen för de som är osignade, alltså inte har ett skivkontrakt. Det är vi, Svenska folket som lägger en röst på den de tycker är bäst. Men nu när dessa jag nämnde ovan så tycker jag att NI ska slänga iväg ett sms med texten 040 till 72470. Varje sms kostar 3;60. Så kom igen nu! Låt Eric Rox gå vidare och få en plats i Melodifestivalen! Tack på förhand!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0