.....

'Imorse blev det körskola för min del men mycket tidigare än väntat då de ringde och frågade om jag kunde komma för det hade blivit en avbokning på den innan. Gick rätt bra att köra idag så det känns bra ! :)
Sedan åkte jag till Calle direkt efter och vi åkte runt och fixade lite saker till han, åkte sedan hem till mig en snabbis och bara var :) Sedan drog vi tillbaka till stan ner till studion där Linus,Anders och Mangoo satt och tog det lugnt. Sedan blev det lite mat och hem och fixa oss för det blev att åka hem till Anna och Mats där vi satt och drack och spelade spel :)
Åkte hem för mer än en timme sedan då jag som sagt ska jobba imorgon så ville vara pigg :) Calle kommer hem om en timme eller två så :)
Nej nu blir det sova av för min del! Är faktiskt trött :)
Vi hörs imorgon om jag hinner då ! :) Beror på när jagkommer hem från Johanna :)
Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0