Förlåt för dålig uppdatering

Dålig uppdatering jag vet men har haft fullt upp de senaste dagarna. Jobbade lör-sön och har efter det varit med Calle sedan igår :) Åkte in till stan för att träffa upp Älvebrink :) Vi tog lite kort idag



Några av bilderna, blev inte så bra bilder idag då det va så himla kallt! Uscha. Vi tog iallafall bussen ner till stan för en fika på Chagall, alltid mysigt med fika! Höjding höll oss sällskap vilket var rikigt trevligt :)

Jag och Älvebrink tog sedan bussen till Stenhagen där vi fick lite på Maxi då jag väntade på att få åka hem med pappa! på väg hem ringer bror min och berättar att polisen hade ringt och sagt att de fått ett samtal om att moppen(jonas moppe blev stulen i lördags) hade blivit hittad nära oss. Så det blev att hämta hem den, jätteskönt tycker jag! :)

Bokade Halkbana idag med så om 2 veckor ungefär blir det av ! :) Jaana höll mig sällskap runt 2-3 timmar idag och gud vad det är kul att se henne, man ser henne allt för sällan :( Ändå bor vi så nära!

Nej nu blir det Navy CIS och sen sova för min del :)

Imorgon har jag saker att göra, tänkte skriva en lista så jag kommer ihåg allt! :)

KramKram


Kommentarer
Postat av: moa

jag gjorde halkbanan för någon vecka sen. har faktiskt uppkörning idag.. burr super nervös och är väl sådär 99% att jag säkert kommmer att kugga..

2009-10-21 @ 09:49:04
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: moa

hur går det för dig föresten? såg att du bokat halkbanan..:)

2009-10-21 @ 09:58:14
URL: http://moahelmersson.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0