Halkbana

Varit en riktigt lång dag idag! Ställde klockan på 09:20 och fixade mig lite smått. Åt frukost och en timme satt jag framför ratten påväg till Västerås. Riktigt lärorikt att träna på motorväg och köra fortare kände jag. 

Väl på halkbanan så va man där 45 min för tidigt haha, så vi fick åka runt och vänta :) . Men dagen gick superbra! Superroligt att snurra runt och köra i 70 km/h och sen tvärbromsa. Man fick en helt annan syn efter idag på hur allt hemskt händer i trafiken! Så små faktorer som sedan har gjort det till något så hemskt.



Körde med Skid Car metoden där det är som en ställning som sedan höjer upp bilen och får friktionen att ändra sig så det blir som halka. Nu är det tre saker som återstår och den andra kommer nästnästa vecka!

Efter 4 timmar där så åkte vi hem! Beställde pizza och kebab på vägen. Så gottit så :)

Nu tänkte jag ta en varm dusch och sedan plocka lite här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0