jobb

Sitter här med världens magvärk! Måste vara all den popcorn jag tröck i mig på bion. Jag,Calle och hans lillebror Gurra gick och kollade på Harry Potter och halvblodsprinsen, den var superbra men slutet tyckte jag inte om! Jag säger ingenting men usch vad ledsen jag blev, jag är så känslig när det gäller såna filmer!
Innan var Calle,Gurra jag och lilla Linus på fyra år på höstmarknaden på Vaksala Torg men det var inte så mycket att se, blev att köpa några donuts osv ;) haha. Sitter nu och äter en(A)Äter som man brukar, att inte slicka sig runt munnen!! haha man är som "barn" på nytt!
Imorgon blir det jobb på Bellis, heldag så jag tänkte sova i rätt tid då jag jobbar onsdag med men då på Ramsta :) Visst jag gillar jobb men jag vill ha ett heltidsjobb!!! GE MIG :)
Fick mitt armband på posten idag! Så fint så, :) Lägger upp en bild imorgon då jag kommit hem från jobbet, har bilder från idag att visa med :)
Hörs imorgon då, efter att jag jobbat osv.
KramKram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0