Nu blir det sova av för min del

Godkväll gott folk! Här sitter jag helt förvirrad med alla riskutbildningar,lektioner och halkbana! Men det löser sig nog

Blev en liten ändring på schemat för veckan:

Måndag:Körskola,Möte
Tisdag:Körskola
Onsdag:Jobb
Torsdag:Körskola,Jobb
Fredag:Halkbana

Så jag har att göra då jag ska få in plugg,körning hemma och vardagssysslor! Men det går nog bra!




Nu känner jag mig som så att jag är förvirrad,trött och nervös, för ingenting?

Vänner som aldrig kan glädjas åt dina vägnar är inga riktiga vänner


Nej nu ska jag gå och duscha, är hemma hos calle så han duschar väl med mig, älskar att stå under duschstrålen och bara halvsova mot hans bröst!

Sov gott! Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0