Videoklipp

Halloj! Blev inte mycket gjort idag heller, jag måste fan skärpa mig! Iallafall så åkte jag in till Calle igår, drog först ner till studion där vi bara hängde, Linus plingade lite på FL och vi kikade på.



Calles mening mitt i allt är störtskönt " Jag har fått myggbett, det är fan oktober" Så hör man mig sitta och småskratta i bakgrunden.



Ett videoklipp från sista april 2008, dagen innan calle och jag blev tillsammans. Simon(Pano) skulle få för sig att hoppa höjdhopp över en  1½ meter hög häck och landa rakt ner på marken, såklart gjorde han det men kom därifrån med förstörd tröja och skrapsår överallt!

Imorgon blir det att kanske köra till mormor och morfar och hälsa på, sen hem och plugga!!!!! MÅSTE VERKLIGEN DET !!! Och sen köra runt med pappa igen :)

Hörs senare!

Krams

Kommentarer
Postat av: Martina

Du kan visst, jag är bara förjävla kinkig :O



Men den ja har nu, skulle du vilja hjälpa mig o lägga till mit namn bara i skrivstil? skulle vara super snälllt ! kan höras på msn kanskr :)

2009-10-16 @ 13:04:27
URL: http://martinaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0