yoououou

Nu är jag hemma! Ställe klockan på 08:40, perfekt för att vakna i god tid och slippa stressa. jag skulle till Länsstyrelsen idag och fixa lite saker.

Körlektionen gick superbra! Körde runt Nyby,Heidan och runt där. Lite Gränby/Bellman. Andra körlektionen och har redan kört i rondeller och inte minst jag har fickparkerat för första gången. Haha ni skrattar säkert men efter att bara har kört här ute på Landet med stort L så är det en stor grej då jag kör i centrala U-a :).

Ja som sagt så STORstädade vi calles rum igår:

FÖRE




EFTER



Vilken skillnad, men vilken tid det tog! Började runt halv 9 och blev klara runt tolvslaget tror jag. Men det blir superfint ! :)


Efter körskolan så gick jag på stan för att vänta på den buss jag skulle ta för att taima in mamma så jag shoppade lite vilket resulterade i :







Märks att det är höst! Myskläder inköpes :)

Nej nu ska jag redigera! Ska göra en bild till Linas blogg och sedan till Anna likadant, Bilder kommer nog upp senare på de jag har gjort! Och sen blir det att göra en logga till Calles lillesyrra Anna som har ett företag via skolan. UF - företag ! :)

Hörs senare! :) kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0