28 sep. 2009

Nu är jag hemma igen, eller har varit hemma i nästan 2 timmar nu. Kom hem 09:15 ungefär. Körlektionen gick inte som jag ville. Tidigt på morgonen och desutom en förkylning som stör. Körde runt om Nyby/Gamla Uppsala och sen i centrum. Visst det går inte så bra än med krypkörning,dragläge osv men det kommer! Ska köra såfort jag får tillfälle.

Tänkte visa lite bilder från helgen:




Farfar står redo att fånga en fisk som far min fått på kroken tror jag!


Pappa står redo!














Där satt jag mestadels av tiden. Inlindad i flera jackor, teoriboken i ena handen och ett äpple i det andra. Det blir så när man är sjukling!


Blev lite "kräftskiva" senare andra kvällen. Husvagnen längst till vänster är farmor och farfars, till höger classe & annicas och den i mitten med stora rutan är våran.


Pappa som filosoferar :)


Vakar överallt och likaså befann sig kylan






------------


Sådär känner jag mig idag! Förkyld och ska upp innan 6. Och resten av veckan! Wihoooo
Tummen upp på de! Nej nu blir det tvtittande och lite gott att smaska på!

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0