hemma

Hejsan! Åkte som sagt in till Calle igår kväll. Riiiiktigt kyligt och kallt ute. Burr inte roligt inte!
Kom iallafall till han runt 21:00 och vi åkte nästan direkt och handlade lite chips,frukost och sedan Donken såklart ;)
Runt 23:00 kände jag att snart borde jag sova för på morgonen därefter skulle jag ha körskola. Men Calle låste in sig på badrummet en lång stund och sedan kom man in och såg att jacuzzin var igång med massa skum! Så himla mysigt att bara ligga och mysa då man inte setts på en lång tid.



Åkte som sagt till körskolan imorse och idag gick det bättre än igår! Körde mycket mer idag och jag gjorde inte lika många misstag. Har saker att tänka på men jag ska mängdträna som fasen nu!



Jag åkte tillbaka till Calle efter att ha varit på körskola och jag kröp ner så frussen så igen under två täcken och blev omfamnad. Blev varm direkt och somnade så skönt så. Gick upp några timmar senare och vi åkte direkt till stan där vi åt lunch och sedan tog en tripp på stan för att kika lite :) Vi fann ingenting men det är skönt att bara strosa runt hand i hand och bara vara :). Jag åkte hem runt 14 för calle skulle börja jobba men jag ska in senare ikväll till honom!

Om en halvtimme ungefär ska jag dra ut med pappa och köra lite hade jag tänkt :) Ska bli rätt kul fakitskt och visa vad man har lärt sig ;) haha.

Hörs sen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0