Hemma!

Nu är jag hemma! Och jag har gått och blivit sjuk med tror jag. Har ont i halsen och är helt tung i kroppen! Men jga blir alltid det i september tråkigt nog.

Vi hade det iallafall riktigt mysigt och kom hem med 10 laxar från familj Östlund.

Jag har inte så mycket att säga förutom att jag är sjuk, blåmärken på benet då jag missade plankorna som går över mossen(se bild) och sjönk rakt ner i vattnet så nerifrån tårna upp till naveln blev dyblöt! Jag hamnade i plurret kan man säga. Men vatusan, jag kom hem med flest fiskar från familjen ;) Inte varit med på 7 år och kommer och glänser sådär det är inte fy skam ;)



Jag tog lite bilder från helgen men jag tänkte lägga upp dem imorgon då jag ska sova snart. Ska upp innan 6 imorgon bitti då jag har körskola innan 8 imorgon bitti.

Vi får höras efter det helt enkelt!

KramKram

Kommentarer
Postat av: Tessen

Fantastisk bild! Hoppas dagen var mysig trotts plurret ;)

2009-09-28 @ 09:15:08
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0