jobbjobbjobb

Äntligen hemma efter 6 hårt slit av arbete på 3 olika jobb! Är nu ledig i två dagar så tänkte spendera dem väl :) Johanna är äntligen hemma från Grekland men är sjuk stackarn men snart så tänkte jag dra med henne ut på en fotorunda :) Jag har haft abstinens! Och har det fortfarande!

Jag jobbade 08:30-18:30 idag ungefär så är riiiiiiktigt trött! Jag pratade med Baby för en halvtimme sedan ungefär och han kommer hit senare ikväll :) Han åker vidare imorgon uppåt i landet igen och ska jobba. Så jag får se vad jag hittar på de dagarna jag är ledig :) Lite sugen på att shoppa men vem är inte (A)

Nej nu ska jag städa lite här innan baby kommer sen kika IDOL om 30 min ! :)

Ha det så bra så hörs vi senare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan!

Vad tycker du om programmet Heroes? Och visste du att en ny säsong har börjat nu?

Kramar Sanna på http://jarske.blogg.se/2009/september/heroes-har-borjat-igen.html

2009-09-10 @ 19:20:59
URL: http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0