ryggvärk

God förmiddag!

Som sagt så drog jag till stan igår kväll. Nathalie missade sin buss så hon kom in runt 21:00. Vi hamnade på Terassen först och tog lite drinkar innan vi tänkte gå till Kalas för, men såklart så var det 20 och de va så strikta så där kom vi INTE in.
Jag ringde Karlsson och hörde var hon var och hon var på väg in till stan. Så vi väntade på Mc Donald´s medans de skulle komma in till stan.

De gick till BJ och där kom man inte heller in, kårlegg var det som gällde. VÄRDELÖSA UPPSALA! Vafan ska vi ta vägen som är under 20? Jag tycker det är riktigt dåligt faktiskt.

Så vi gick tillbaka till Terassen där Karlsson och resten av hennes gäng hade hamnat så vi var där i en timme ungefär innan jag och Natta gick vidare för att dra hem då det var så jäkla värdelöst plus att man blev så otaggad. Så jag kom isäng i rätt bra tid inatt ändå. Runt halv 2 tror jag klockan var! Men jag vaknade med världens jävla ryggont. Förstår inte varför :S

Aja, bilder från gårdagen kommer upp senare då jag inte orkar överföra dem nu! Plus att jag väntar på bilder från Natta :) KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0