Fotorunda

Blev som sagt en träff med Johanna idag ! :) Riktigt trevligt som vanligt faktiskt :) Kom till stan runt 12 snåret och hon stod så fint och väntade på mig där! haha. Vi begav oss direkt till de ställen dagen skulle bjuda på.

Som sagt så hade vi en fotorunda och jag tänkte bjuda på lite bilder ;)
















Det är bara några av alla bilder! Fler hittar ni på Fejjan.

Tänkte nu ta en varm skön dusch och sedan kika lite på tv innan jag tänkte ringa baby och sen sova :). Ska upp runt 8 imorgon då jag börjar kvart i 10. Får se hur det blir om det blir utgång imorgon eller om jag åker hem och tar det lugnt. Får se hur jag mår imorgon :)

Nej nu får ni ha det så bra allehopa!

Sov gott. kramkram


Kommentarer
Postat av: madde

fy fasen va vacker du är! sjukt fina bilder :) ser ut som att du e utomlands :)

2009-09-14 @ 08:12:29
Postat av: Jessica

Tack så mycket ! :)

2009-09-14 @ 13:23:57
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0