Dagens shoppingrunda

Godkvällens!

Åkte som sagt in till Calle igår, vi gjorde inte mycket, kikade tv,nattmål på Max och allmänt mys. Jag har sovit superdåligt inatt då jag har en infektion, har superont så kan inte ligga still. Så har sovit dåligt till och från men man kan inte alltid sova bra!

Jag tog bussen till stan för att möta upp Johanna Persson då vi skulle ta 11:10tåget till Huvudstaden för en shoppingdag :). Bilder kommer nedan!. Vi tog en lunch och mitt under lunchen ringer de från Vaksala Körskola och säger att min körskoleledare var sjuk så imorgon blir det ingen körning, inte fredag heller. Lite tråkigt då jag gått och varit nervös som bara den inför det! Men jag hinner köra lite mer med pappa innan måndag så :).

Nej nu tänkte jag bjuda på dagens inköp:

Kofta kan man nog kalla det, Vero Moda



Tunn svart kofta från Urban Outfitters,Kimchi Blue. Hade kostat 490:- , nedsatt till 359:- , sen 299;- sen 69:-, Så där gjorde jag ett jäkla kap!



Lång tunn kofta i benvit. Från Zara



Sist men inte minst en stor halsduk som inte har något slut. Är som en rund ring, riktigt skön!!



Som jag och Johanna sa så ser det ut som en gammal biograf från tidigare år om man säger så! Men jag rekommenderar starkt att besöka Urban Outfitters så det är så jäkla snyggt där inne och likaså kläderna! Att prova kläderna var lite spännande. De låser provrummen, och när man kommer så låser de upp, räknar antalet plagg man har, tar plaggen ifrån en, hänger in dem och hänger en sak på dörren. Tycker jag var lite roligt! :)



Påväg hem efter en heldag i sthlm! Man var verkligen hur död som helst, plus att man är lit fattigare men vafan ;)



 











Detta är då Lurven som vi kallar honom, vi har haft han i cirka 2 månader nu då vi inte vet vems ägaren är. Förmodligen en som inte ville ha en katt längre. Men sötare katt med personlighet får man leta efter! Sover med öppen mun och är som en säck i famnen på en :)



Sen har vi våran gamla vanliga Nisse som också är en riktig buse med personlighet. Inte så roligt för er att se men va tusan jag lägger upp bilderna ändå ! :)

Nej nu blir det vila av då jag inte ska upp innan 06:00 imorgon, så kan lika gärna vila framför tven och sen sova i god tid om inte Calle kommer förbi senare ! :)

KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0