mardröm

Jag överlevde dagen! Jobbade istället för Bettina idag och det var en kamp verkligen. Hoppa in och ta hand om en hel klass direkt. Men det gick så bra så!
Gick upp runt halv 8 imorse så är riktigt trött! Sitter och gäspar för fullt här.

Drömde världens hemskaste dröm inatt som fortfarande sitter i. Drömde att genom min hud i ansiktet så började det komma ut stora,vita,tjocka maskar/larver som jag var tvungen att dra ut från huden och de slutade inte att komma. Går inte att föreställa sig hur jäkla äckligt det är att tänka att det kan hända. Var tvungen att ta tag i huden hela dagen idag och verkligen känna överallt. Konstig jag vet men den kändes så verklig! FY!

Aja nu ska jag packa lite så jag inte behöver stressa sönder och sedan ska jag åka in till Baby äntligen!! :) Sen sova där och tillbaka till Ramsta imorgon och jobba. Sen på onsdag blir det Bellis sen två dagar ledigt ! :)

Nej nu ska jag in i andra huset för ett tag :)

KramKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0