hihi

Vaknade imorse bredvid Calle som kom till mig igår kväll. Känns så himla bra att bara ligga och hålla om varandra och veta att vi är Vi. Ett par som haft snart 1½ år tillsammans :)

Han åkte hemifrån mig innan lunch för att åka och jobba igen :) Så jag åkte med mamma till Maxi för att handla. Jag kom hem med diskmedel, 2 fågelbrobräken inkl vit kruka och en mapp där jag ska lägga alla lönespecifikationer och räkningar i :) .

Jag pratade nyss med Köppä om lite saker och GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! JAG BLIR TOKIG!!!!!!!!!!!!!
Info - Senare

Nej nu blir det att städa lite snabbt innan IDOL börjar! Sen imorgon blir det att träffa min älskade vän Johanna Älvebrink för en mys och fotodag :)
Måste ladda systemisen lite tror jag :)

Ha det bra och kika in bloggen imorgon för bilder från morgondagens runda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0