Teori

Vaknade imorse av att Baby drog mig mot sig för att kyssa mig godmorgon, krama om mig och bara hålla om mig. Det är det bästa med att vakna brevid den man älskar. Att få kyssa och mysa med den man håller kär. Vi gick upp och åt lite frukost. Han skulle åka iväg runt halv 3, denna gången Stockholm och sedan Gränna, där man gör alla polkagrisar ni vet?

Runt 2-snåret så åkte vi till Alina Systems för att införskaffa en bärbar dator till Calle då han behöver en då han jobbar så mycket. Suck..... MenMen :).

Åkte sedan hem till honom igen och jag gick till bussen direkt då hans kollegor stod och väntade på honom för att åka vidare till Sthlm.

När jag var påväg hem så hörde B.C först av sig så imorgon blir det jobb :D! Och sen Ramsta då jag ska jobba nästa vecka på tisdag  :) Känns skönt faktiskt. Och i helgen blir det Bellis lör-sön :).

Fan vad allt känns bra!
Körkortet är påbörjat äntligen, sen alla dess jobb. Och sen en sak till men det tar vi inte än då det inte är 100% säkert.

Aja, hörs senare! Ska fortsätta plugga Teori nu :)

KramKram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0