10.April.2010

Dagen har gått ovanligt fort! Vaknade rätt sent och kände att dagen skulle jag ta vara på! Frågade pappa om han behövde hjälp då han har superont i sin rygg. Så han och jag åkte och hämtade massa ved och travade det.
Sen har jag mest gått runt och plockat och gjort småsaker.

Pappa bytte till sommardäck på min bil idag, blev riktigt snyggt! Skönt att slippa de "fula" navkapslarna på vinterdäcken.

Om en timme eller så drar jag in till stan och tillbringar den där. Tänkte ta en tripp på stan imorgon och kika lite. Men inga inköp då jag drar till Gekås om mindre än 6 dagar! LÄNGTAR!

Nej nu ska jag göra lite annat tänkte jag! :) Uppdaterar säkert senare ikväll.

Längtar tills måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0