11.April.2010















Åkte hem från stan runt 12 iförmiddags och kom hem för att börja hjälpa pappa. Vi har tagit ner en stor tall utanför oss för att bygga ut våran parkering lite då den börjar bli förliten för 3 bilar och snart en husvagn. ;) Det är så när ens dotter har bil! Så vi ska gräva ur och spränga innan allat är klart. Sen så träffade jag Jaana efter maten och tog en liten promenad! Resulterade i lite bilder :) Vi färgade sedan håret på henne och det blev så fint så :)

Nu tänkte jag däremot hoppa in i duschen och bädda ner mig i sängen och ringa C! :)

Imorgon åker jag till stan runt 12 för att lämna bilen hos C och sen ta bussen ner på stan för att träffa Becca och fika/äta lunch! Riktigt mys! :)

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0