14.April.2010

Sitter och har en diskussion på msn med en kompis om träning och onyttigheter/nyttigheter. Jag fick genast massa bra knep och det tackar jag för! Blev riktigt sugen på lax och ris. Vet inte varför men fick ett sug!

Nästa vecka tänkte jag också göra en egen músli och börja lära mig laga mat! Har alltid fått klagomål av mamma om att jag inte kan laga mat haha. Men har man bott hemma i 20 år så är det inte så konstigt ;)

Nej nu ska jag dricka lite vatten och ta en dusch! Blir tidig sömn för mig så dagen kommer snabbare tills imorgon!


Kommentarer
Postat av: Tessen

lax & ris är guld värt! :D

ääsch att bo hemma är ingen ursäkt, jag har och lagar massa massa mat ändå! Kuul! : )

börja med en tacopaj med calle? :D

2010-04-15 @ 08:45:46
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0