17.April.2010

Hemma!

Riktigt trött verkligen. Åkte hemifrån torsdag natt klockan 00:45 och fick inte vänta så jättelänge på att bussen skulle komma. Jag sov inte en minut påvägen ner då jag hade superont i magen så kunde knappt sitta still. Medans alla andra sov så låg jag vaken och var förbannad. Vi stannade 05:20 för att äta frukost i Jönköping men jag va inge hungrig. Tvingade i mig en macka och då blev magen lite bättre som tur va! Kunde dock inte somna så var vaken tills vi kom fram 07:50. Timing! Vi tog en varsin kundvagn i allt kaos(alla är som galna för att få komma före de andra i kön). Stod i en 50meters kö, gick ovanligt fort så vi va inne i ett nafs!

Väl inne sprang jag nästan till damavdelningen då jag visste att det finns få storlekar i min storlek så jag plocka inprincip hela kundvagnen full direkt haha. Gick och shoppa från 08:00-16:00. Riktigt trött verkligen, skavsår på lilltårna!(Inte smart att åka i nya skor ;)).

Jag fann mest kläder så jag är mer än nöjd!

Jag tänkte faktiskt göra en makeover idag men säger inte så mkt mer än så.

Bilder kommer inom några minuter! Dels när vi åkte ner/hem och sen på allt jag köpte.

STAY TUNED :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0