20.April.2010

Blev en tripp till stan efter halv 2 idag! Mötte upp Becca och Persson för att kika lite. Sen drog jag och Persson vidare för att köpa slingfärg till mig och sen begav vi oss vidare till Café Linné för lite mat. Blev tacopaj för min del. David kom förbi och hängde med oss. Vi planerade Valborg lite och längtar faktiskt!

Jag tänkte slinga håret själv men det går inte, gör superont(gör i slinghätta), når inte själv och får med mig halva håret i en slinga(INTE BRA!!!). Så jag får anlita antingen mamma eller Jaana!:)

Calle kommer om ungefär en timme så blir att ta det lugnt :) Saknat honom!



Vänstra bilden är tagen idag så har fått ljusare hår! Slingat det två gånger och färgat hela en gång. Medans den högra bilden är tagen för 2 veckor sedan ungefär. Bilden ljuger lite då jag inte hade rött hår utan mer mörkbrunt. Mycket skönt med ljusare hår till våren! Evigheter sedan som jag färgade håret ljust!


Uppdaterar mer sen säkert! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Tessen

snygg sommar färg på frillan :D

2010-04-20 @ 21:48:08
URL: http://tessenskriver.blogg.se/
Postat av: Emilia

Var du sugen på en deisgn? :]

2010-04-21 @ 18:41:11
URL: http://emiliasvenssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0