23.April.2010

Dåligt uppdaterande idag, ber om ursäkt för det!

Nu tänkte jag laga någon god middag och NYTTIG för den delen! Är sugen på kyckling och fullkornspasta och massa grönsaker. Men fårse om vi har kyckling i kylen eller ej :)

Sen blir det en jordgubbssmoothie då jag köpte alla ingredienser igår :) Färska jordgubbar, vaniljyoghurt och banan! Köpte massa nötter med! :) Får se om jag gillar det eller ej :)




Jag beställde lite nya saker häromveckan. Ny bikini, vit tubtopp(kommer vara skitfint till brun kropp,, ljusa jeansshorts och gladiatorskor. Blev lite smycken och en svart klänning :)


Påminner lite om den fast det är i bh-form. Hoppas jag kan ha den bara! :)


Nu blir det att laga mat! Sedan blir det tvtittande hela kvällen då jag ska skjutsa grabbarna till Sthlm imorgon då de ska på 100%partykryssning. Är lite oroad över att köra en bil jag aldrig kört innan i Sthlms innerstad. Plus att det är manuell med. Men det löser sig!

Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0