28.April.2010

Ber om ursäkt för dåligt bloggande men nuså!

Har iallafall haft lite att göra idag, vaknade upp av att Calle hade ställt klockan på 06:00 för att åka och hämta Goggen vid Arlanda. Så jag försökte somna om men smålurade till klockan 10 då jag fick sms av Älvebrink. Hon frågade om jag ville hänga med till Sthlm imorgon så varför inte! Alltid trevligt med Sthlm.

Satt och kikade in på Nelly som har fullt med massa erbjudanden osv! Så man kanske ska ta och beställa hem lite vårkläder.



Jag tänkte nu ta och redigera klart bilderna från igår och sen slänga upp dem här och på FB förmodligen! Ska höra med Sara först om det är OK. Sedan blir det att slå in lite paket då bror fyller 18 på fredag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0