28.April.2010

Godkvällens!

Ida kom förbi för 1½-2 timmar sedan för att träffas lite :) Så tråkigt att man inte ses lika mycket längre, vi har ändå växt upp tillsammans och det är 2 veckor som skiljer oss från åldern!

Jag tänkte nu ta en dusch och sedan kika lite tv :)

Eftersom Älvebrink inte kunde åka till Sthlm så tar jag med mig Natta istället! När man fått förfrågan att hänga med till Sthlm och sen inte ska dit så blev jag ännumer taggad så hörde med Natta och hon kunde! Så vi drar runt lunch imorgon! Ska kolla vad det blir för väder med!:)

Saknar min pojke redan!
På lördag ,1/5-2010 har Carl och jag varit tillsammans i 2 år. Helt otroligt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0