21.Augusti.2010

Godkväll! Jobbade idag och slutade 16.30 ungefär. Hem och laga mat. Nu tänkte jag plantera lite blommor som jag köpte hem från jobbet och sen städa lite ute hos mig. Rätt stökigt :P då jag inte haft tid att städa dessa 2 veckor haha.

Igår efter jobbet så åkte jag till Calle då han tydligen hade slutat klockan 6 och vi åkte först och skjutsade ner hans pappa på stan och sen åkte jag och baby till Remo för att äta en god köttbit. Riktigt gott! fläskfilé,vitlökssmör,pommes och mycket gott därtill! Mums!

Imorgon är sista dagen att jobba innan jag är ledig 3 dagar. Ska bli rätt skönt :)

Har lite planer inför hösten. Så det återstår att se! Berättar lite senare :)

Nästa vecka händer det också lite saker! Det återstår att se där med ;)

Nej nu tänkte jag göra lite andra saker! :) Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0