8.December.2010

Godkvällens! Imorse åkte jag in till Bellis och prata med de där, det var min sista dag hos dem. Jag har beslutat att inte jobba kvar där som extraanställd då jag nu jobbar nere på BC. Detta är invecklat men nu är allt klarare!

Jobbade idag och efter det stannade jag kvar efter stängning och städade och fixade i butiken. Calle skulle hämta upp mig då han slutade 20.00. När jag skulle gå ut från St.Per så hade de låst in mig haha. Kom varken in eller ut så jag fick ta hissen ner till garaget och gå ut via den vägen!

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen tillsammans med Calle och bara mysa! Är hemma hos mig så blir att han skjutsar mig till jobbet imorgon så jag är där en timme innan öppning. Skönt att fixa lite! :)

Har nästan alla julklappar klara! Bara Calle och Pappa ska jag komma på något mer till! Sen mormor och morfar. Så jäkla svårt!!

Jag själv vet vad jag önskar mig och jag hoppas jag får det :D Jag gillar starkt Cult Designs saker! Samlarobjekt på dem kanske :D



Snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0