10.Feb.2010

Ligger i sängen med baby och kikar på lite på tv :) Alltid lika mysigt.

Han va för söt idag då han hade köpt två nya tandborstar och jag fick välja mellan en grön och en rosa, jag tog den rosa och sen försvann han i 10 minuter. Jag gick och kikade vad han höll på med och så fick jag se att han städade badrummet " Städar så det blir fint för de nya tandborstarna" var det han sa, haha jag kunde inte sluta skratta. Han är för go!

Imorgon runt 11.00 så lånar jag Calles bil och drar och plockaar upp Persson för vi ska åka och handla inför Fredag! Ska bli superoligt! Sen åker jag tillbaka hit igen och umgås med Calleponken :) På kvällningen får ni se sen vad jag ska göra! TopSecret än så länge :)

Nej nu ska jag bädda ner mig och sen ta och sova tror jag! :)



Hörs senare imorgon!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0