11.Jan.2010

Ojojoj vilken dag!

Vaknade av att baby tog upp hela sängen genom att sträcka på armarna. Så gick upp då runt tio över 7. Fixade mig lite snabbt, gick in och käkade frukost och sen så väckte jag Calle. Först skjutsade jag hem Calle till Gamlis och sen Jonas till skolan och slutligen va jag vid jobbet.

Idag stod jag och Emelie en HEL dag och snittade snitt som kom idag. Över 2000 rosor snittades och exkl det andra som inkom. Så det känns verkligen i rygg och händer! Men fint blev det! :)

Drog till Gränby med Frida och Emelie efter stängning och vi kikade lite i affärer. Kom därifrån med tre saker till baby men säger inte vad ! :) Även fast han inte läser så kan det komma fram på annat vis :)

Imorgon blir det att åka in vid 2-3 till stan för att först slänga av allt hos Persson och sen ställa av bilen hos Calle, och sen ta bussen till henne igen för att fixa mig där! Sedan jävlar börjas det :D

Nej nu är jag trött, ska ta en vaaaaarm dusch och sen packa det sista, NCIS väntar på mig om 30 min!



Ett par snygga fälgar till sommardäcken och bilen kommer vara sååå snygg i sommar!
Känns jäkligt bra att ha köpt bil :D

Och sist men inte minst får jag glömma. GRATTIS JOHANNA PERSSON PÅ DIN 21ÅRSDAG SÖTNOS! <3!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0