18.Feb.2010

Godeftermiddag!

Ber om ursäkt för dåligt bloggande och uppdaterande men har haft fullt upp.

Sen i söndags då jag jobbade så har jag varit med Calle nästan alla dagar :) Träffat Persson och sen bara tagit det lugnt med älsklingen :) Jag har blivit sjuk med så jag har tagit det väldans lugnt. Tillbringat nästan all tid vid OS på tv med Calle.

Inatt så blev jag väckt 04:20 av Baby, för att sedan klä på mig och skjutsa familjen Flyberg till Arlanda, Egypten nästa för dem!
Usch vad trött jag var, men kom hem tillbaka till Uppsala runt kvart över 6. Slängde mig i sängen,skickade iväg ett låååångt sms till baby och sen somnade jag efter många om och men. En timme senare ringde Baby och skulle kliva på flyget.

Jag slängde ner en bild på oss och min hemadress så han skickar ett kort, hihi. Måste ha ett till(har ett från förra året han va i Spanien med familjen) på kylskåpsdörren ju! :)

Nej nu ska jag vila och försöka bli frisk! Har varken tid eller ork till detta skit!

Nästa vecka blir det jobb,träffa Baby och sen fira pappa och mig! :)
V.13-14 längtar jag tills! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0