1.Feb.2010

Jävla skitsaker, skrivit hur mycket som helst och så försvinner allt!

Får helt enkelt skriva upp det mesta igen. Nu mår Calle iallafall bättre och han har sovit i några timmar. Jag kikade klart på filmen och sen somnade jag med haha. Tar på krafterna att köra fram och tillbaka till storstaden med 3 fulla killar.

Imorgon ska Calle upp och jobba tidigt så jag tänkte ligga kvar här en timme innan jag drar till stan för att först köra drop in någonstans och klippa mig, behöver bli av med några centimeter :)
Sen ska jag till H&M för att leta efter en sak jag gärna vill ha :) Sen sola tror jag, känner mig bleeeeek!

Tänkte försöka väcka Calle och be han vara vaken, hörs imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0