20.Feb.2010

Godförmiddag!

Då det är snökaos här hemma så blir det för mig att åka in rätt tidigt till stan för att sova hos Calle inatt, men ensam i huset då de är i utlandet! Runt halv 7 drar jag till Persson för att äta middag med Fia och henne och kika på Melodifestivalen!

Så åker in till stan om en timme. Då det förmodligen är igensnöat på våran väg får pappa köra med jeepen sin och göra spår åt min bil haha. Så skoj det där! Men lika bra, man får nästan ha solglasögon på sig när man kör i snö då allt är så jäkla ljust!

Fick samtal av älsklingen igår! Han hade det så bra och ville bara ringa och höra min röst, så söt så! Blir så glad av att höra att allt gått bra dit!

Om en vecka är jag 20! Känns inte helt fel :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0