21.Feb.2010

Godkväll!

Igår blev det en tidig sömn, eller tidigt och tidig men runt 00:00slaget. Jag kom hem från Johanna runt 22:30 och då blev det att skotta Calles gårdsplan då det är ingen hemma där förns på torsdag kväll. Så jag passade på att ta bort lite snö! Så jag skulle komma ut med bilen imorse för att ta mig till jobbet.

Gick bra på jobbet, väldigt lugnt men det va skönt det med då man hann göra mycket så som att storstäda kylen,byta vatten,snitta om och byta vaser osv. Kylen är inte liten ;)

Imorgon tänkte jag göra en tacopaj tills på lördag då jag fyller år! Frysa ner den med de andra 4-5 pajerna i frysen haha. Och sen bara ta det lugnt, blir att åka in tidigt på tisdag till stan. Kika på Gränby och sen sova hos pojken för att ta hand om katten Felix ;D

Hörs mer imorgon,! Är för trött för att sitta här :)


Är festsugen igen, det är jäkligt konstigt då jag oftast är en "hemmakväll-tjej".
Men outfiten ovan klär jag mig gärna i igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0