23.Feb.2010

Jag drömmer så himla mycket mardrömmar/drömmar nu senaste tiden. Varför drömmer man överhuvudtaget?

Inatt drömde jag att min granne Fredrik och hans polare va utomlands, tror det va i Thailand eller något och att de bodde där. sen blev det plötsligt så att jag va på ett skepp. Och då menar jag ett gammalt skepp som från Pippi Långstrump eller något! Massivt och gjort av trä alltihop. Där bodde jag och vi åkte jorden runt med det. Har fortfarande allt i skallen vilket jag ALDRIG brukar ha efter en dröm/mardröm.

Det var en konstig dröm, jag kan inte klassa den som mardröm då inget hemskt hände i den. Den var bara KONSTIG.

Helt otroligt hur man ibland kan komma ihåg en dröm man drömt och den andra inte. Vad kan det bero på tror Ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0