24.Feb.2010

Först och främst vill jag gratulera Sara Selander och Linus Englund till deras tvillingar Hugo&Elis som föddes den 22;a Februari. Är så himla glad för eran skull!! Att allt gick så bra och att de äntligen är ute! Jag längtar tills jag få se de små grynen :) Grattis än en gång! <3


Imorgon blir det jobb 08:30-18.15 sen måste jag skynda mig hit till Gamlis igen för att duscha om byta om för att sedan bege mig och hämta upp Persson som drar med till Arlanda då hon ska ner till Skåne medd flyg.
Ska bli så underbart att få träffa Baby imorgon igen! Lääääängtar så otroligt!

Nu blir det att kika tv och bara ta det lugnt, sova tidigt blir det då jag är huuuur trött som helst då vi har annons i veckan. Halva priset på ALLA krukväxter i butiken.

Nej nu blir det tv av, kramkram!


Kommentarer
Postat av: Tessen

jaa men eller ur! tänkt om hela klassen skulle göra det där? HUALIGEN! :D

SNART ETT ÅR SEN:O:O OJ vad tiden går!!

2010-02-24 @ 23:25:57
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0