3.Feb.2010

Nu ska jag slänga mig ner i sängen och sova! Ska ringa baby först och prata lite :)

Har suttit och snackat med Wikström på msn om uppkörning och teori och kom att tänka på min tid hos Vaksala. Fyfan vad jag blev glad när jag såg ena körskolebilen susa förb mig på Vaksalagatan igår. Jag bara hade lust att ställa mig framför bilen vid rödljuset och trycka upp körkortet i ansiktet på dem! De trodde ALDRIG att jag skulle klara det. Att jag skulle klara av att köra upp OCH skriva teorin. Men vet ni? Här sitter jag med körkort och snart en bil i mina ägor och skrattar dem rakt upp i ansiktet!

Säger såhär; VÄLJ ALDRIG VAKSALA KÖRSKOLA!!!!

Nej nu ska jag sussa, nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0