7.Feb.2010

Oj vilken helg! Ber om ursäkt för dåligt bloggande men har helt enkelt haft mycket annat för mig. Fredagen bjöd på jobbmiddag på Bowlaget och sen bowling på det!
Lördagen bjöd på jobb och sen åkte vi till Calles mamma för att fira Linus som fyllt 5 år! Åkte sen hem till 20:00 för att kika på Melodifestivalen men det var en besvikelse! Inga bra låtar alls ärligt talat! Somnade i babys famn runt halv 12 tror jag.
Vaknade upp imorse och åkte till jobbet. Efter stängning så testkörde jag en bil som är av intresse och det verkar lovande! En Golf 2.0 med bra fart i! Så vi får helt enkelt se :)

Sitter nu och tar det lugnt, är riktigt trött!

bjuder på lite bilder från fredagens bravader!:





Nej nu ska jag gå in i andra huset och kika vad de gör där! :)

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Tessen

hihi, du vann väl övar far min..? ;D

2010-02-08 @ 21:49:08
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0