10.Jan.2010

Ligger här i soffan i stora huset och är inte så vidare pigg. Genomförkyld, rösten är borttappad. Halsont och hostar som bara den. Ändå jobbade jag både idag och igår. Som sagt så hade jag en mögelskada i mitt hus på ena väggen. Men det är åtgärdat och pappa har tapetserat om allt ! :) Blir att möblera om så det inte händer samma sak. Så ska gå igenom exakt hela mitt hus imorgon och damma och allt möjligt.

Ska vila igenom morgondagen samtidigt som jag städar. Är ledig imorgon och jobbar tis-ons. Får se hur jag mår, annars kanske jag får vara hemma.

Nu ska jag kika vidare på tv, och sen sussa kudde. Sover här i stora huset inatt igen då det inte går att sova inne hos mig än.

Natti Natti. Nu ska jag bli pigg och frisk!!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0