13.Jan.2010

Ber om ursäkt för dåligt bloggande men har jobbat tis-ons och har haft fullt upp efter jobbet. Var med Baby igår och bara mös. Badade jacuzzi och jag somnade tidigt för att orka dagens arbete som gick galant. Trodde jag skulle vara segare än vad jag var pga körkylningen men icke då.

Har som sagt storannons i UNT hela veckan så det är en hel del att göra :)

Imorgon är jag ledig så då ska jag bara ta det lugnt! Betala lite räkningar och senare på dagen kommer Calle :) Inte setts på ett bra tag förutom några timmar igår. Ska bli skönt att bara vara.

Sitter och pratar med Älvan med. Lite planer och lite deeptalk. Tror vi båda behöver det faktiskt.

Nej nu ska jag hoppa ner i sängen och kika på tv och äta lite godis+popcorn tror jag. Känner att jag behöver det.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0