19.Jan.2010

Sådärja, tillbaka så att säga :D


Denna snygga kofta blev det igår. Hade kostat 349:- och jag fick den för 99:-. Rena kapet! Supersnyggt med att det är som fickor (även fast det inte är det,haha)


Nya skjortan som jag nog kommer att köpa en till färg av!

Sen blev det som sagt lite annat smått och gott men det tar vi inte här!

Nej nu ska jag bädda ner mig i sängen och kika på Flickan som lekte med elden(?!), tror det är tvåan som heter så...... Jessica kollar om det stämmer... Yes så var det.

Imorgon är det en till ledig dag så tänkte hjälpa far lite och sen ta det lugnt. Jobb tors-lör.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Mobilbilder!
Bild 1: Nyklippt och tror faktiskt att det är på nyår 2007
Bild 2: Några dagar efter att jag och baby blev ett par. Sitter på hans trapp och pusselussar
Bild 3: Förrförrasommaren då Nisse föddes! Här på bilden är han så liten och nuttig så
Bild 4: Från när jag och baby var i Egypten förra vintern. Lagom brun man var då!
Bild 5: Från i somras på stationen, jag vill ha sommar!
Bild 6: Stod och väntade på bussen och ge mig sommar för guds skull!
Bild 7: Denna underbara bild får avsluta denna visning, bild på baby när vi var i Egypten :)

Nu blir det filmtime :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0