27.Jan.2010

------------------------------------

Gårdagens "look". Dock gjorde jag dem svartvita för I like it that way! Brottarlinne,uppsatt blött hår, ID.Makeup och sen äre klart!


Kom sådär långt med linnet, sen slängde jag skiten efter 2 timmars slit - FÖRGÄVES! Spets är då inte lätt att sy i!



Jag och Baby satt och kikade på lite olika raser och vi har kommit fram till att Bengalkatter är så jävla fina! Dock kostar de från 10:000 om man ska ha en riktigt fin! :)

Nej nu ska jag hoppa in i badkaret och sen kika på Robinsson som börjar om en timme!

Hejs



Kommentarer
Postat av: Sara Selander

Gu va läckert linne! Skit snyggt :) Kan tänka mej att de e svårt att sy i spetts...bra gjort! Puss

2010-01-28 @ 13:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0