31.Jan.2010

Du är tillsammans med? - Calle Flyberg
Och varför det? - Varför? För att han är den personen jag älskar av hela mitt hjärta. Han är inte som alla andra, Han är speciell för mig
Har han fått något smeknamn av dig? - Baby,Älskling,Charlie
När blev ni tillsammans? - 1 Maj 2008.
Hur träffades ni? - Vi träffades i skolan, vem la inte märke till denna underbara clown! :) Han blev min <3
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Ett år ungefär :)
Hur gammal är han? - 20
Älskar du honom? - Jag älskar han mer och mer för varje dag. Så JA <3
Har du slagit honom? - Haha slagsmål är våran grej ;)
Har du roligt med honom? - Jag har alltid roligt med honom :)
Skulle du kunnna bo med honom? - Ja, vi letar lägenhet :)
Beskriv honom med tre ord? - Speciell,Underbar,Omtänksam
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - I mina tankar kommer han finnas föralltid och likadant i ett förhållande <3
Får han dig att skratta? - När jag är som argast kommer han med en kommentar - vips! Jag ler :)
Säg ETT ord hur du känner för honom? - ALLT!
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Det mesta :)
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Inte så mycket längre men jag får alltid glädjespratt när jag träffar honom!
Vad har han för ögonfärg? - Haha vad pinsamt men vet inte exakt. Blå tror jag
Vad är det finaste du fått av honom? - Hans kärlek!
Har ni samma humor? - Haha ja oftast!
Planerar ni framtiden ihop? - Dyker väl upp småsaker att diskutera ibland :)
Skulle han bli en bra pappa? - Ja den bästa, garanterat! Han har fadersinstikter redan nu :)
Vad gjorde ni senast ni träffades? - Låg i sängen och mös och åkte bil tillsammans till Sthlm(igår)
Vad gör han när han inte är med dig? - Vänner,Jobbar,Sover?
Är du svartsjuk? - Ja det händer, Men den som inte visar avundsjuka älskar inte sägs det!
Har ni bråkat nångång? - Ja småbråkat men löser sig alltid inom 3 min
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? - Nej och det kommer inte att hända :).
Skulle du kunna vara otrogen? - Aldrig, finns inte ens i min värld
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Oj har ingen aning men det va nog runt 14-16 dagar i somras då han jobbade mycket.
Vem håller i fjärrkontrollen? - 50/50.
Går ni ut ofta? - Inte så ofta, mest mys hemma :)
Har ni samma musiksmak? - Jorå, men mestadels olika
Är han romantisk? - Jarå han har sina stunder ;)
Stöttar han dig med dina drömmar och mål? - Ja det gör han av hela sitt hjärta! :)
Har han någon fobi? - Jaru det har han säkert!
Gillar han sport? - Ja! Innebandt,Fotboll och allt därtill
Är han en djurvän? - Ja det är han verkligen :)
Kan han sjunga? - Ja annars skulle han inte ha studio och vara 10 platser ifrån Melodifestivalen :(
Spelar han nått instrument? - Nej
Kan han laga mat? - Ja de kan han, Han är ju kock i grunden!
Är han envis? - Ja men inte lika envis som mig!
Tycker han om att resa? - Nja, till och från,
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - Jag vet inte, allt han säger får mig att skratta(på ett bra sätt)
Vad var det sötaste han gjorde sist? - Kysste mig hejdå i Sthlm och sa att han älskade mig :)

Tänkte kolla om det finns något roligt på Voddler och kika på, annars får jag se vad jag gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0