3.Jan.2010

För att summera år 2009 så tänkte jag berätta lite om de sakerna som var bland de bästa detta året.

Allt från stipendium till praktik. Allt från sovmornar till övertid!



3 år med FL-1-2-3. Både motgångar och medgångar. Tjafs och underverk. Ibland så visste man inte riktigt om det var en klass med stil eller en klass med medfödda underverk. Våra äventyr och våra galenskaper!

Blev en vecka uppe i Flybergs stuga under påsken! Så mysigt så :) Skönt att komma bort lite och bara andas och njuta!




Sommaren 2009 gick alldeles för fort! Jobbade väldigt mycket och likaså gjorde pojkvännen. Vi planerade att måla om huset och det hände på hösten sen! Grönt blev det :)




Jag är mer än förälskad! Om 4 månader är det 2 år för oss. 2 ÅR!! Så himla underbart!




YRKESBEVISET 2009. Flera månaders planering och sovmornarna försvann till planering. Stressen smög sig på bakifrån och angrep oss fyra YB-flickor. Självförtroendet fanns men också rädslan för att inte klara sig. Att inte bli godkänd och få sitt YB-körkort.
När dagen kom var vi fokuserade mer än någonsin och när dagen var över så var det bara att sova en natt till och sedan göra PP-presentationen och jag lovar er. Jag har aldrig,aldrig varit så nervös som den dagen. Det vet ni tjejer från FL3. Kunde inte äta något för då skulle det komma upp lika fort. Men när man fick höra att man var godkänd så släppte allt. Man var godkänd!!!!


STUDENTSKIVA! - Underbar natt! :)

Dagen efter skivan, lagom döda vi alla var!




STUDENTEN 2009 - En dag att minnas! Saknar skolan som bara den faktiskt! Lektionerna, håltimmarna, äventyren!




Den 15;e december så tog jag körkort! Att minnas såklart ;)



Finns så himla många bilder kvar men jag orkar inte lägga upp dem! Skulle ta ett antal dygn haha.

Nu tänkte jag ta en varm skön dusch och sedan lägga mig under täckena och kika tv :)

Sov gott för det ska jag! får se vad jag hittar på imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0