4.Jan.2010

Mina personliga mål 2010!

1. Skaffa bil innan våren är kommen(Helst innan 27,Feb,2010)
2. Spara så mycket pengar som möjligt och sluta småslösa
3. Börja träna minst en gång i veckan! Simning,löpning eller styrketräning
4. Sluta hetsa upp mig för småsaker
5. Få mer tid till att umgås med mina vänner
6. Resa någonstans med Baby
7. Hoppas på att få ett heltidsjobb
8. Flytta ihop med Baby
9. Tänka positivt och bara se det dåliga som någonting bra. Att se runt problemen och hitta en lösning!
10. Hitta på mer äventyr och spontana resor med Baby och vänner!
11. Leva livet mer än aldrig förr!

Det är några av de mål som jag vill ska förbättras! Finns nog 100-tals mer som inte dykt upp ännu!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0