6.Jan.2010

Godkvällens! Sitter här inlindad i tjocktröja och dubbla par strumpor och Calle ligger i sängen och pratar i telefon med Linus om musik. De ska på 100%Partykryssning i slutet av Januari och jag är chaufför ;) haha.

Idag vaknade jag upp hos Baby och vi åkte och fixade lite saker. Jag drog mig hemåt sen och hjälpte pappa med att fixa i vardagsrummet då vi håller på och renoverar hela vardagsrummet. Tapetsera om, måla om osv.

Imorgon blir det att åka in runt 10:30 till stan och kika lite på stan innan jag drar till Persson och har det lite trevligt :D Sen runt 16 ska jag möta upp Natta för lite kinamat och sen bio - Avatar på det! Supermys :)

Nej nu ska jag hoppa ner under täcket!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0