12.Juli.2010

Idag blev det jobb från 9-18. Tror aldrig jag svettats så mycket som jag gjort idag!!!!! Jag och Linda höll allvarligt talat på att rinna bort idag. Var över 30 grader inne och luften har stått heeelt still! Sjukt jobbigt :/

Kom iallafall hem med svalka i bilen! Skönt det :)

Tänkte gå och hämta posten nu(kaaaaanske har fått mitt Visakort) och sen ta någonting att käka.
Får se om Ida ringer, vi ska kanske åka och bada då det är så förbaskat varmt!

Imorgon blir det jobb igen mellan 9-18. Hoppas starkt på att det ska bli svalare så man kan jobba!



Förra årets bikini som kom till användning då det är så förbaskat varmt ute!!


Ett stort jäkla blåmärke på innerlåret då när jag skulle klättra upp över båtkanten igår(KLUMPIG!!) så var det någon sorts grov spik som jag drog låret över. Saaaaxiiii!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0