20.Juli.2010

Godkväll! Ber om ursäkt för dåligt bloggande men jobbar hela dagarna och gör annat på kvällarna. Calle kom igår så vi tog det lugnt och mös :) Jag hann storstäda huset innan han kom med :)

Idag åkte jag och jobbade och kom hem runt 19. Har sedan dess ätit lite och sitter nu och kollar på Ellos.se. Tänkte beställa lite då jag så gärna vill ha ett överkast som man får extrapris för om man beställer! Ett vitt superläckert överkast till dubbelsäng för 29:-! Ordinarie 399:- KAP!

Sen tänkte jag bara bädda ner mig och kollar klart på filmen Remember me som jag började kolla på iförrigår :)
Sen blir det sängen då jag jobbar imorgon igen, sen efter jobbet ska jag faktiskt ut och rida med Jaana! Flera år sedan jag satt på en hästrygg då jag senast blev avkastad men nu är det dags igen! :)
Kanske tar med kameran med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0